Sunday, July 24, 2011

ETONG'S ME AND MIRROR CONTEST


mo join kelik banner laju laju sampai pingsan! hihi

oke2.. sbenarnya lama suda tuan tanah jemput saya pi majlis Kawin join contest dia.. tp mo bwt camana, sy teda gambar dapan ceramin..

jadi kamarin baru saya terai begambar dapan caramin.. walaupun buruk tp tatap cumil.. hahaha

cuba kamurang tinguk..:p
hahaha.. suda la ceramin dia kutur.. kabur2 nih... hahaha..

cumil kan saya? (wekk puihhhh!..) hahaha

apa?? tagap?? kurang asam kamurang! nih sabahan asli bha.. kawu tau ka... tu la tagap..hahaha

bah, etong, ko misti kasi saya manang nih.. paling2 pun saguhati.. hahaha..:p

bukan sanang saya mau bgambar d caramin nih..:D

ok daaa! :)

hupdate2.. :Saya suka bergambar di hadapan cermin kerana muka saya yang comel ini nampak begitu cantik sekali.. tambahan pulak sya seperti melihat bidadari kecil di depan cermin..:p badan saya yg gedempol ini jugak nampk kurus seperti menerima rawatan SlimWorld..Muahahahahaha:D"

p/s: pandai2 la kamu paham sakap sabah saya.. hahaha.. tp tia pa, sy tag urg sabah jugak c Echaa sama c natasya..hihi

4 juta doakan cp menang:

N A T A S Y A ツ said...

wah, gudluck :D

Cik Purple Pinkypuff said...

thanks..:)

Etong said...

kihkihkih akhirnya c popel menjoinkan diri. thanks join popel. goodluck ahh. jgn kau mau rasuah2 sana haha.

Cik Purple Pinkypuff said...

hahahhaa..sy ndak rasuah bha tong, sa bodek seja..hahaha