Tuesday, August 2, 2011

CONTEST DUIT RAYA DELICIOUS-CUPPIES!


Assalamualaikum sume.. amacam pose?? oke tak?

okeh, macam kita sume tau la kan, kalau bulan posa nih macam macam yg kita rasa nak makan..

nak makan bubur lambuk la, bubur kacang, bubur ayam, bubur mcD dan segala macam bubur yg hade..

eh,, pehal cp citer sal bubur plak nih, hahaha.

oke, BTW skang nih satu online shopping sedang buat promotion sempena ramadhan

so hape lagi,cepat cepat la kelik banner di atas untuk info seterusnya..:D

blog nih menjual pelbagai jenis kek dengan harga yg sangat berpatutan..

antara yg korang boleh dapat sini

Mini Cake @ RM15
(Bekas aluminium 8X4 wt cover)

Choc Moist / Butter Cake / Choc Sponge / Red Velvet
Topping: Choc Gnch / Creamcheese / Choc Fresh Cream

murah kan?? selalu beli kat kedai macam nih lebih dr 20 hengget..:D

selain tuh, korang jugak boleh dapatkan



Biskut Lapis Cheese @ RM25
Bekas plastik 6"X6" 

okeh, ini bulan posa, tolong jangan terliur.. kang batal posa, ayo tatayo~~~

sedap kan?? korang pun tau, cp nih giler cheezy, nampak cheezy macam nampak boyfie jer perangai.. lelompat macam kanggaro.. hahaha..

Cheese Tarts & Almond Choc Tarts
(mini size - diameter 1.5inch)


oh my.. rm25 only???? CP salu beli kat cake shop, rm2.00 per pieces

dah tuh takde lak berry2 mcm kat atas tuh =='

yg nih kalau korang kira, 1 piece cuma 0.92sen SAHAJA!!

alaa singgit la tuh.. tp berbaloi dr cp yg salu beli rm2.00 jer sebijik..

berminat?? cepat cepat la terjah BLOG nih.. 

sekarang pulak blog nih hade wat GA taw, nak kasik duet raya.. kalau korangnak join kelik DISINI sebelum 25 Ogos 2011.. ingat 2011.. kang korang kelik tahun 2012, hape pon takde..:D

1 juta doakan cp menang:

ijat_asni said...

good luck
nice blog btw,

^____________^

feel free to visit mine too
http://ijatasni.blogspot.com