Saturday, November 12, 2011

CONTEST HADIAH BEST by JALAL..

Photobucket

klik banner utk join

hehehehehe.. sengih jap.. nih yg best nih.. 
make a wish untuk birthday esok.. ^_^

nak letak gamba la pulak.. dah la cp nih selekeh cikai cikai makan ambuyat punya pompuan.. hahaha
paham ka apa tuh ambuyat? ermm sejenis makanan tradisi sabah.. yakni dikenali sbg sagu..ehheeee..

oke, cikai ka mikai ka..
cp tetap letak gak gamba.. kang tak cukop syarat, rejected pula ye dak?
aku sebenarnya bukan apa, aku mlas letak gamba aku sebab dorang kata muka aku cam barbie yg terlebih zat.. hahaha.. kembang semangkuk.. :D
eh lelebih lak entri aku nih yer..

oke, hadiah yg aku dah lama teringin, dah lama aku impi dapat benda nih.. aku pun tak tau minyak senyonyon  apa yg benda nih guna sampai aku tergila gila kat dia.. ade ke minyak senyonyon? suka hati jer ckp..=_='

haaa.. aku suka benda nih sebab benda nih bulat, comel.. macho pulak tuh..
memang sesuai untuk barbie terlebih zat macam aku.. haha

kalau boleh, aku nak mintak yg besar macam nih..hahahahaha.. gambar aku curik kat google..

tapi kalau tak dapat, bagi yg nih pun takpe..


hahahahaha.. aku nak buat main kat rumah.. :P

ek eh.. tak sangka aku suka benda pelik macam nih kan? hahaha.. sebenarnya aku tak kisah hadiah apa pon..ceh macam nak dapat.. tp antara lainnya, aku teringin pin tudung yang comel..



tu jer.. tapi aku taknak satu, aku nak banyak macam kat gambar nih.. hahahahaha.. tak tak, aku gurau jer.. hahaha..
sebab aku nak pin nih, mesti aku comel kalau pakai benda nih.. haha.. lagipun aku tak jumpa benda nih kat sabah.. kalau ada, memang aku tak mintak.. haha..

laaaa, tak malu rupanya pompuan nih..haha..

ko pilih la mana satu ko nak bagi aku.. dua2 pun aku terima.. kalau bukan benda kat atas nih pon, aku ambek jer.. hihi..

ek eh..macam la dier nak dapat hadiah nih.. haha..

pinkypuff's note: pompuan kalau nak membodek mesti gedik gedik kan? aku sedar la entri aku nih gedik.. hahaha.. korang jangan muntah hijau suda.. hahahaha. sebenarnya aku nak buat kretip2.. tp aku agak bz.. mintak maaf la yer.. :)



0 juta doakan cp menang: